5/22/2013

mulla on pää jäässä




Hey you! Minä täällä taas. Koeviikko alkoi tänään ja ehkä siinä syy miksi nyt kirjottelen tänne enkä laske matematikan tehtäviä. Oon ollu hirveesti höntsäilees jalkapallon kanssa, vaikkei mua jalkapallo kiinnosta paljon paskaakaan. Sitä on vaan kiva kesällä potkii porukalla ilman mitään hirveitä paineita osuuko palloon vai toisen sääreen.
No mutta asiaan, jota ei siis edes ole. Oonkohan mä menettäny kaikki ideat ja asiat mitä mulla ennen on ollu ihan hirveesti joka päivä? Ken tietää, ehkä ne löytyy samasta paikasta missä on tällä hetkellä kaikki mun vaatteet. Oon eläny sellasessa vaatekriisissä muutamat kuukaudet, koska kaikki palkkarahat on mennyt velkojen maksamiseen ja kahvilassa käymiseen. Seuraavan palkan kun saan niin varmasti tuhlaan kaiken vaatteisiin. Huhhu, mun palkalla saan noista kaupoista ehkä kaks kolttua joita en edes loppujen lopuks käytä kertaakaan.
Täytyy ehkä odotella et mun pikkusisko käy ostamassa itselleen jotain kivaa että voin sitte lainailla sen vaatteita.
Ainut ostos minkä oon tehny muutaman kuukauden aikana (ja senkin ostin velaksi) on toi ylemmässä kuvassa oleva ruskee nahkareppu. Ooh, I love it. Oon haaveillu sellasesta jo niin kauan ja Turussa toi ihanuus tuli mua vastaan. En vaan mitenkään voinut jättää sitä sinne hyllylle. Onneks mun hyvä kaveri oli sponsoroimassa mua ja sain ton repun sen rahoilla. Nyt oon kyllä jo maksanu velkani, etten mä ihan niin kauhee pummi oo, mitä annan ymmärtää.

2 kommenttia:

  1. apua tää blogin nimi on ihan paras<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!:) mieten vaikka kuinka kauan et miten muotoilen sen tohon mut no tää saa kelvata :D

      Poista